Asiakaskortti vai sähköinen asiakkuudenhallinta koulutetulle hierojalle

Petri mäki on osa innovaatioprojektiamme, joka kehittää asiakkuudenhallintaa hierojille.

Petri Mäki

Koulutettu hieroja on laissa määrätyllä tavalla velvollinen ylläpitämään rekisteriä asiakkaisiin liittyvistä hoitotapahtumista ja annetuista hoidoista. Nykyisin hieroja on velvollinen ylläpitämään potilastietoja 10 vuotta hoidon päättymisen jälkeen, joka on pitkä aika jos tietoa säilytetään paperisessa muodossa. Esimerkiksi Koulutettujen hierojien liitto tarjoaa asiakaskorttia jonka avulla voit pitää yllä tietoa asiakkaistasi. Paperinen lappu on perinteinen ja tuttu ratkaisu, mutta onko se enää vuotta 2014?

Hyvää ei kannata aina muuttaa, mutta uutta kannattaa ainakin kokeilla. Olemme kehittämässä koulutetuille hierojille edullista asiakkuudenhallintaratkaisua joka toimisi kaikissa laitteissa (puhelimella, tietokoneella ja tabletilla). Ohjelma on tällä hetkellä testausasteella ja tulen lähikuukausien aikana päivittämään tähän kirjoitukseen ohjelmalle kuuluvat nettisivut joista voit lukea lisää asiasta.

Ohjelman tarkoituksena on siis helpottaa hierojalle asiakkuudenhallintaa ja tehdä siitä yksinkertaista sekä edullista. Ohjelman käyttö ei vaadi mitää kummempia asennuksia ja tulemme jakaamaan sitä Google Play:n ja Apple App Store:n kautta. Voit myös käyttää ohjelmaa suoraan selaimella.

Mitä me näemme hyötynä sinulle?

  • Kaikki asiakkaasi…
  • View original post 144 more words

    Vastaa

    Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

    WordPress.com-logo

    Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

    Google photo

    Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

    Twitter-kuva

    Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

    Facebook-kuva

    Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

    Muodostetaan yhteyttä palveluun %s